2 poniedziałek wakacji..

poniedziałek, 8 lipca 2013

Hello everyone ! :)
A więc dziś zaczęliśmy już druugi tydzień wakacji. Jej, jak ten czas szybko leci.. *za szybko* Ubiegły tydzień był jak maksymalnie 3 dni, ten także zleci w mgnieniu oka zapewne, bo oby do środy, bo wtedy jadę do babci i dziadka do Złocieńca, których nie widziałam dłuuugo :c <3  Jeszcze nie wiem na ile, ale myślę, że na tydzień, może dłużej, a jak nie teraz to w późniejszym czasie na pewno odwiedzę dziadków i spotkam się z niektórymi osobami z tamtejszych okolic ;3 W sumie to przydało by się już zacząć pomału pakować, ale hm.. nie mam w co chyba.. Chociaż w sumie mam tą torbę co na biwaku miałam, ale ona będzie za duża chyba na tydzień u babci, bo nie muszę brać tyle jedzenia do torby i wgl. Dobra, coś wymyślę ;) Może dziś już zacznę, ale znając moje chęci to pewnie będę to robić w środę rano :) Możliwe, że dodam też notkę i jakieś zdj z mojego pakowania, ale nie wiem czy zdążę. Pożyjemy zobaczymy :)
Wczoraj siedząc nad jeziorkiem odleciał mi paznokietek zrobiony na bal, więc dzisiaj musiałam iść i naprawić 'moje' paznokcie :) Zaszalałam i kosmetyczka zrobiłam mi cieniowane niebieskie z pomarańczowym. Łapcie kamerkowe zdj :)

Wcześniej moje akrylowe paznokcie z balu wyglądały tak 

Chyba skończę tą notkę zdjęciami z ostatniej mini sesji z Zuzą :3
Albo jednym max. dwoma. :) Reszta w innym poście, bo prawie każde zdjęcie z soboty do mnie przemawia nawet jak na nim nie wyglądam :) 


                

MIŁEGO WIECZORU :*


3 komentarze:

  1. Ile zapłaciłaś za żelowe paznokcie pierwszym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + nad morzem będę od 18 sierpnia :)

      Usuń
    2. pierwszy raz za akrylowe (bo takie mam paznokcie robione) dawałam 60 zł :)
      aaa, to fajnie masz z tą kolonią ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia