ZEPSUTY KOMPUTER...

wtorek, 11 czerwca 2013


Witam wszystkich czytających tego bloga ;) 
Chociaż, gdy nie dodaje wpisów, tak jak przez ostatni czas liczba wyświetleń w ciągu jednego dnia to tak max. 10 osób, czyli bardzo mało.. 
To tak, nie pisałam nic, bo miałam zepsuty komputer i musiałam się obyć bez niego od środy aż do wczorajszego wieczoru. Wczoraj na dodatek miałam problemy z internetem, więc nic nie dodałam.. Ale dzisiaj jest już okej, więc będę dodawać częściej wpisy ;) może nawet codziennie ;) A co do komputera to musiałam kupić nowego laptopa, bo w tamtym rozlał mi się ekran :( i nie mam żadnych zdjęć z tych co miałam na kompie ;c mam tylko jakieś na pendraivie jednym.. więc nie bd zdjęć na razie chyba na blogu.. 

Teraz uciekam do lekcji, bo jest ich mało, bo wolę mieć luźny wieczór z powtórką na kartkówkę z chemii niż chemia i inne jakieś prace domowe..
Możliwe, że odezwę się wieczorem jeszcze. Trzymajcie się, miłego popołudnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia