zakończenie gimnazjum, śr. 5,11 ♥ -> wakacje :)

piątek, 28 czerwca 2013

Dobry wieczór :*
Więc mamy wakacje :) Po bardzo męczących 10 miesiącach 3 klasy gimnazjum są wymarzone wakacje! Jednak ciężko było się rozstać z moją klasą.. Mimo tego jak było, jakie miałam relacje z niektórymi osobami i wgl to będzie mi tego brakować w LO. Mówiłam, że będę płakać i płakałam, chociaż wmawiałam sobie, że nie mogę, nie dałam rady. Mimo tego, że byłam z tą klasa tylko 2 lata, a nie 3 od samego początku jak reszta strasznie zżyłam się z nią, a przynajmniej z niektórymi osobami, z naszą wychowawczynią i w ogóle. Nawet ze wszystkimi nauczycielami idzie się zżyć przez całe gimnazjum. Na szczęście będę widywać ich twarze jeszcze przez 3 lata liceum, bo złożyłam już wszystkie oryginalne dokumenty do naszego LO. Chociaż wiem, że niektórych nauczycieli pewnie od nowego roku szkolnego będę czasami wyklinać w duchu, bo zadadzą jakąś wymyślą pracę domową, czy przygotują niezapowiedziany sprawdzian z kosmosu to kurcze będzie mi brakować lekcji z niektórymi nauczycielami, którzy uczyli mnie w gimnazjum a wiem, że w LO będę mieć jakiś przedmiot z innym nauczycielem.. Ale będzie dobrze, każdego nauczyciela się zna u nas, więc nie będzie nie wiadomo jakiego strachu jak bym poszła do jakieś innej szkoły. Wszystko będzie dobrze, w końcu to tylko zmiana nauczycieli od niektórych przedmiotów.. Nauczycieli, których tak naprawdę znam 3 lata, niektórych nawet znałam jeszcze przed wejściem do gim, więc wiem czego się spodziewać :) 
Matko, ta notka miała być w ogóle o czymś innym, ale wzięło mnie coś na przemyślenia i tak się rozpisałam troszkę..

Nie lubię pożegnań, nie lubię się rozstawać, nie lubię patrzeć jak ktoś inny płaczę, nie lubię tego, bo wtedy sama zaczynam płakać.. A dziś przy świadectwach było wszystko czego nie lubię :(  Z dziewczynami i panią to po naszym strasznie dluugim zakończeniu (takim, że niektórym autobusy poodjeżdżały) tak długo płakałyśmy, że to była masakra :( Ale trzeba było się ogarnąć, wziąć swoje nagrody: 4 książki + 7 dyplomów :O, zabrać dokumenty i złożyć je do sekretariatu.  Później wyjść z Pauliną ze szkoły ze łzami w oczach, rozmawiając przez chwilkę z nauczycielami (sąsiadami) i później wspominając wszystko po drodze do z Pauliną.

Nie było dziś nawet czasu pożegnać się z niektórymi osobami :( ba.. żeby nawet chwilkę pogadać :( strasznie szkoda, nie lubię czegoś takiego, 
Teraz czekam na jakiś wakacyjny wypad rowerami bądź z buta gdzieś z Magdą, Olą, bądź może jeszcze kimś innym :)

*Nie wiem czy ta notka ma jakiś sens, bo plączą mi się myśli co do tej notki właśnie, końcówkę pisałam ze łzami w oczach wspominając dzisiejszy dzień w szkole :( *

a teraz kilka zdjęć
bo ta notka miała by bardziej fotograficzna, ale wyszło jak wyszło..

Prawie cała 3D. (zdj. z balu)
Inne zdjęcia z balu będą w kolejnej notce chyba, że złapię jakąś wenę na jakąś troszkę bardziej tematyczną notkę. Może jakieś pomysły?

I'm absolwentka gimnazjum :3
/ przy okazji tego zdjęcia widać moje moje paznokcie zrobione na bal :)
 NAGRODY:

4 książki 


7 dyplomów
z dzisiejszego apelu na zakończenie roku.







DOBRANOC :*
i
UDANYCH WAKACJI ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia