wtorkowy wieczór..

wtorek, 18 czerwca 2013

Dobry wieczór, w sumie.. to nie wiem czy dobry, ale na pewno nienajlepszy.. Chociaż wieczór i tak jest lepszy niż wcześniejszy dzień w szkole.. Jedyne zadowalające mnie rzeczy z dzisiejszego dnia w szkole to 6 lekcji, 6 z informatyki i to chyba na tyle.. nawet dzisiejsze przerwy mnie nie cieszyły, były inne.. dziwne? jakieś takie smutne.. ?! tak, w sumie można to tak nazwać.. Najgorszy był początek długiej przerwy i cała kolejna (po próbie przedstawienia na zakończenie roku). Tak, piosenki na próbie strasznie mnie przybiły.. Jeszcze w wykonaniu Oli to już w ogóle.. A jeszcze mój zły humor kumulujący się z tymi piosenkami to była mieszana wybuchowa, nic dziwnego, że nie mogłam w pewnym momencie powstrzymać łez :( Ale musiałam to robić ze względu na niektóre osoby.. Chociaż i tak nie udało mi się tego ukryć.. i nie uniknęłam wypytywania o łzy..

PIOSENKI NA ZAKOŃCZENIE GIMNAZJUM:

1. Jak pory roku Vivaldiego..

2. Farba - Chce(my) zostać :(

3. Szczęśliwej drogi już czas :(

Na "Chcę tu zostać" nie daję rady, a na pewno dziś nie dałam :c ciekawe co to będzie na balu tak w ogóle.. Pewnie będzie smutek, będą łzy.. pewnie tak.. 


Teraz czas sie ogarnąć i pójść spać.. I jutro wstać i być w miarę ogarniętym w tej szkole.. Dobrze, że po 6 jutro, bo nie ma księdza, że na niemieckim mamy próby.. a jak będzie tak jak dziś to będzie znowu smutno..  Chciałabym to zmienić, tylko nie wiem jak.. Czuję, że coś było dziś nie tak jak powinno, tylko nie wiem co.. Martwię się, bo ostatnio jest inaczej.. boję się :(

Doobrej nocy życzę wszystkim czytelnikom i sobie także.
SŁODKICH SNÓW :*

tak właśnie - na dobranoc szukam ukojenia w SPAJKU,  którego dawno nie słuchałam. 
tęsknie za tym co było wcześniej, ku*wa ;(
mam  nadzieję, że to tylko wina złego dnia..

4 komentarze:

  1. Spokojnie, każdy ma gorsze i lepsze dni. Złe przeczucia. Ale trzeba wierzyć że będzie dobrze c:

    Obserwacja za obserwację? Odpisz u mnie c:
    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wiem. Na szczęście to był chyba tylko pojedynczy zły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog.
    Będę wpadać częściej + obserwuję i liczę na to samo =)

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam :3

      + juz dodaję, liczę na to samo :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia