soboota z fizyką

sobota, 15 czerwca 2013

Cześć wszystkim ! ;)  
A więc tak.. zacznijmy od tego, że kupiłam sobie sukienkę na GimBal ;3 taką miętową, zwykłą, prostą, która mi się strasznie podoba ;) Musze tylko w poniedziałek zanieść ją do krawcowej, żeby troszkę mi ją skróciła i złapała na ramionach, bo troszkę za długie to wszystko, jak na mój wzrost jest. ;c Później zrobię zdjęcie samej sukienki, to wam dodam bo jakoś teraz nie mam sił na zdjęcia jakiekolwiek :) Niedawno wróciłam z rynku, bo byłam z mamą i bratem. Spotkałam kilka osób, w tym także takie, które zawsze trzeba gdzieś spotkać :))) ;3  i to jeszcze w trakcie opowiadania bratu o gim, bo od września bd i się pytał co i jak, o nauczycielach, i w ogóle. Ale spotkałam też Olę <3 straszną chudzinę moją ;* A teraz zbieram siły, żeby zabrać się za fizykę. Jak zawsze wszystko na mojej głowie..  Prezentacja + scenariusz na piątkową prezentację dla 1 klas, którą musimy przedstawić we wtorek na lekcji panu, żeby nas ocenił.. *jakby nie mógł w czwartek, bo też przecież jest fizyka* I e-akademie też muszę zrobić z chemii, ale w sumie to mi się przyda, bo w poniedziałek konkurs, i trzeba dobrze wypaść, bo jak bd doobrze, to może bd podniesiona ocena z chemii, a tym to nie pogardzę ;3
Co do fizyki, to nasza grupa prezentuje wszystko o zwierciadłach, temat może nie za fajny, przynajmniej dla mnie, bo nie lubię optyki, ale trzeba się zebrać i wszystko przygotować, żeby udało się mieć 5 na koniec.. A   prezentacje miałam robić z Pauliną, ale chyba jakoś to nie wyjdzie, w sumie chyba wole posiedzieć dłużej nad tym sama, bo wtedy bd wiedziała, że wszystko jest tak jak ma być :)
a teeeraz uciekam, bo już po 11 a zostało mi wszystko do zrobienia *.*

Miłego dnia, i życzcie mi powodzenia z fizyką, dam radę, mam na to cały dzień tylko.. 
Buziaczki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia