se poranna notka

czwartek, 13 czerwca 2013

Dzień dobry Kochani!
Dzisiaj widzę się z Kaaasią <3 i to razem z nią udam się na poszukiwania sukienki na GimBal :) mam już jedną sukieneczkę na oku, spodobała mi się, ale może znajdę dziś coś innego, i lepszego.. Zobaczymy ;)
Dawno żeśmy się nie widziały, tzn. w poniedziałek przypadkiem, ale to tylko chwilowe, lecz baaardzo miłe spotkanie <3




Ale przed wyjazdem do Szczecinka czeka mnie 6 godzin w szkole, w tym konkurs z geo, do którego nie otworzyłam książki chyba ani razu, no dobra, może raaz.. więc pozdrawiam swoją wiedzę w tym temacie, a mianowicie w ochronę przyrody w woj. zachodniopomorskim. Życzcie mi powodzenia. 

Miłego dnia, odezwę się wieczorem. Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuuję ;) konkurs okej poszedł, a sukienkę jednak kupiłam tą co miałam wcześniej na oku :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia