po biwaku and ... ;)

środa, 5 czerwca 2013

Hej Kochani ! 
Dawno nic nie pisałam, z biwaku jak wróciłam w sobotę ok. 15 to byłam strasznie zmęczona, więc nic nie pisałam. W niedzielę byłam u babci, bo była masz za dziadka i kuzyna u nich w kościele. A jak wróciłam to na kompie byłam tylko na chwilkę, więc nie było jak coś dodać. Wczoraj za bardzo też czasu nie było, bo wróciłam do domu ok. 16;30 bo jeszcze z Magdą po mieście trochę chodziłam, później lekcje, nauka i koniec dnia :)
Wracając do biwaku, bo w sumie jemu mam zamiar poświęcić tego posta, to było fajnie :D Cieszę się, że na niego pojechałam ;) Zebrałam już kilka zdj od niektórych osób, mam też swoje ze świetną jakością telefonu -.- no ale cóż, dobrze, że są jakieś zdj :) Więc dodam na początek słoooneczko, które każdego dnia, no może poza sobotą było fantastyczne ! <3 Nie cały dzień, ale tak od samego rana do 15 mniej więcej była moja ukochana pogoda !  Takie piękne słoneczko, że sobie troszkę ramionka zjarałam od niego, w sumie to lewe tylko, bo jak siedziało się u chłopaków na tarasie to zazwyczaj lewą stroną do słońca :D



I dzień - wtorek: Tego dnia to w sumie nic takie ciekawego nie robiliśmy, siedzieliśmy w pokojach i wgl. pokoju było na dodatek tak strasznie zimno, że to masakra jakaś -.- W sumie ten dzień to był najgorszy na biwaku, bo taki jakiś nudny, nie przypadł mi do gustu za bardzo, chciałam we wtorek już do domu, ale na szczęście się rozkręciliśmy i było cool ! <3
Zdj. na wejście w peruce i okularach Martyny XD

II dzień - środa: Po południu dojechała pani Aga ;) ale co wcześniej.?! Rano nie chciało nam się wychodzić z łóżek, bo w naszym pokoju było nadal zimno :c ale trzeba było wstać, ogarnąć się i na śniadanie :) Później graliśmy trochę w siatkę i w nogę przed domkami i jakoś czasu troszkę zleciało. Później obiad, chwila odpoczynku i kooosz <3 Nie lubiłam kosza do tej pory, ale jak mi się fajnie na biwaku w niego grało, że to coś pięknego ! Tak na marginesie mogłyśmy pograć jutro w kosza na w-f'ie, jeżeli nei pójdziemy na dwór *.*  W takich składach dobrze mi sie grało w kosza zawsze :D 
Moja mina jest straszna ( ja w opasce)
Na zdj. pan Błażej, Papi, Magda i z tyłu Kapi się załapał, a co :D


III dzień - czwartek: Piękne słońce od samego rana ! Po śniadaniu poszliśmy na rowery wodne i kajaki. Ja wybrałam rowerki, bo było takie piękne słońce, że nie chciało mi się nic robić na wodzie, a że jestem niska i ciężko mi pedałować było to siedziałam z tyłu rowerów z Iloną :) I robiłam zdj moim kochanym telefonem -.-
Oto kilka z nich: 









Ilonka, która nie pozwoliła zrobić sobie zdj :(

Po obiedzie poszliśmy nad jeziorko, żeby się poopalać, a chłopacy żeby się pokąpać lub połowić ryby :D

Dobrze, że miałam strój, bo inaczej to nie mogłabym się poopalać za bardzo. A pogoda była do tego piękna ! <3 Po południu dojechali chłopacy z IIIB i Aga z Olą <3 A jeszcze przed jeziorkiem, KOSZ! Mimo, że byłam po nim zawsze padnięta, ale mogłam troszkę powygłupiać się i wgl, nabrać mocy psychicznej :D  Po kolacji była dyskoteka, piosenki były straszne, nie dało się przy nich tańczyć więc w sumie szybko się wszyscy poszliśmy do pokoi.. A na dodatek ja się wtedy źle czułam, bo jakaś choroba mnie dopadła na tym biwaku :( Nadaj mnie trzyma coś, ale jest lepiej :) 
IV dzień - piątek: Znów pogoda z rana piękna, że znowu wybraliśmy się nad wodę <3 Mam jakieś zdj, ale nie są za bardzo ogarnięte, może innym razem jakoś je dodam :) Później koooosz ! <3 TAK, wszystko pięknie ładnie, a tu nagle potknęłam się w własne nogi, zrobiłam jakiegoś kręciołka i zdarłam całe kolano i troszkę zjarane ramię, ale już jest ok :) Po tym koszu jak przyszłam, to starsznie źle się czułam :c a o 20 mieliśmy mieć ognisko, ale że straaasznie lało, to był gril na naszym tarasie, bo miałyśmy duży pokój, duży - cały pod dachem taras :D Cały czas było mi zimno, nawet w bluzie Dżejmsa :o

ZDJ :3




V dzień - sobota: WYGRANY MECZ CHŁOPAKÓW 3:2 i powrót do domu.

Wierni kibice z Barwic ! :D

nie zdążyłam dodać bloga przed północą.. bo starsznie długi wyszedł :O


DOBRANOC ! <3

4 komentarze:

  1. Fajny blog i fajne zdjęcia.

    zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia * . *

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zumi-sia.blogspot.com/2013/06/konkurs.html <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia