jeszcze tylko jeden poniedziałek :3

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Czeeść :))

Mamy cudowną pogodę za oknem, żyć nie umierać <3
Szkoda, że nie była aż taka piękna wczoraj jak byłam na kajakach klasowych i później ognisko mieliśmy :)
Kogo to obchodzi, że z klasy było tylko 6 osób, w tym z dziewczyn tylko ja i Julka :) db, że byli inni, i tak nasza wycieczka była na 12 osób :D

Łapcie kilka zdj z kajaczków wczorajszych ;3






 

A dziś? Dzis poprawiłam sobie sytuację z ocenkami z bio dostając za pracę klasową 5- a z E-a 6 <3 ALe wydaje mi się, że zrypałam pracę klasową z matematyki i boję się, że nie wyjdzie mi 5 na koniec :( Ale może najgorzej nie będzie.. OBY.. bo muszę mieć tą średnią jak najwyższą na koniec gim..

o taak! :3

a co do konkursu z chemii, to była to świetna zabawa, głównie wykrywaniem substancji <3
a no i 2 miejsce, więc jest dobrze :D

4 komentarze:

  1. Kajaki *.* Kocham, kocham, kocham ♥
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teeż lubię :D :3
      świetny blog, dodaję do obserwowanych ♥

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia! :)

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, robił je pan Grzesiek :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia