5,11 ♥

czwartek, 20 czerwca 2013

Cześć Kochani :3
A więc tak, jestem bardzo szczęśliwa, bo mam swoją upragnioną średnią na koniec III klasy gim. A mianowicie 5,11 ♥ Średnia ta to był mój cel od I klasy gim, ponieważ od tej średniej przyznawana jest nagroda burmistrza, a co za tym idzie troszkę kasy wpadnie w moje posiadanie :) Ile to nie wiem, okaże się za tydzień w środę, podczas ich wręczania :) Ocenki wystawiają do jutra, ale mam już wszystko wystawione więc, jest dobrze :3 Jutro mamy prezentacje dla pierwszaków z fizyki, więc mamy tylko 2 pierwsze lekcje, czyli chemia & matematyka, wiec baardzo fajnie :3 a po prezentacjach aż 2 godz, wdżetów, ale bd robić dekoracje na bal z naszą wychowawczynią.. A wracając do środy, to mamy wtedy baal :3 Chcecie zobaczyć moją sukieneczkę? Oto ona: 


 I ja w niej :3






Jaak się podoba ? Bo mi baardzo :) 
Nie mam do niej tylko żadnych dodatków, nawet nie wiem jakie :c
Nie wiem jaka fryzura do tej sukienki.. Może ktoś poradzi mi coś? 
We wtorek mam kosmetyczkę, więc kolor paznokci ona mi doradzi, bo też nie wiem..

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia