5 minut..

sobota, 15 czerwca 2013


Pozdrawiam was z moim zeszytem od fizyki.. *wybaczcie za moją straszną minę ;xxxx*
 Nie chce mi się już tego robić, a przecież nic jeszcze nie mam..Może dlatego, że musiałam zostawić kompa  dla brata i pomóc mamie, a teraz mi sie już nie chce nic.. 
Dlaczego wzięłam to na siebie wszystko?! Bo jestem strasznie ambitną dziewczyną, która chce żeby ta prezentacja dla pierwszaków mojej grupy wypadła jak najlepiej.. Mam nadzieję, że mi się to uda, bo z brakiem moich chęci trzeba sobie radzić.. a no i chciałabym mieć 5 na koniec z fizyki..
Zaraz zjem sobie galaretkę niebieską z truskaweczką, może to postawi mnie troszkę na nogi w tym sensie, żeby zabrać się za fizykę..


Dla mnie 5 minut i 'do pracy rodacy'!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia