wiem..

poniedziałek, 20 maja 2013

Tak, troszkę mnie tu nie było, zaniedbałam bloga, no ale jak nie mam zdjęć to nie mam co za bardzo pisać.. w sumie mam zdjęcia z piątku (??) chyba z piatku, z krotkiego wypadu nad jezioro z tata i bratem ;)  Taaak, poczluam wtedy lato, bo wybralam sie w spodenkach, ale nic dziwnego bo bylo straaaasznie goraco wtedy ! <3
wybaczcie za jakosc, ale mam straszny aparat w telefonie :(
cos mi sie polskie znaki przestawily i nie moge ich ustawic :// no ale coz, tego posta dodam bez polskich znakow :/ nie lubie tego, ale coz >.<

Caly tydzien byl bardzo okeej, poza moim czwartkowym strasznie zlym samopoczuciem fizycznym ;/ no coz przyszlo mi wtedy pisac standaryzacje z polskiego -.- na szczescie anonimowa :)  w szkole ogolnie w porzadku, trzeba poprawiac ocenki, bo w sumie zostal miesiac do wystawienia ocen ostatecznie.. O Matko, kiedy zlecial ten rok.. Kiedy zlecialy 3 lata gimnazjum?! :O tak, jestem w ostatniej klasie juz, powspominalabym cale gim, ale nie dzis, moze jutro jak znajde chwile czasu to wam cos opisze :) 3 gimnazjum, a raczej koniec gimnazjum.. trudne decyzje co do dalszej szkoly, mam dwa typy, w sumie to ja jestem bardziej przekonana do jednej szkoly, ale chec bycia w szkole z niektorymi osobami jest na tyle silna, ze nie umiem podjac decyzji ;( a podanie musze zaniesc jeszcze w tym tyg., bo w przyszlym nie bedzie czasu, bo we wtorek jade z klasa na biwak :) Podanie do nas mam wypelnione, wiec jutro je wezme i dam pani do wypelnienia i sekretariat welcome :)) a co do tego 2. podania, to nw.. zobaczymy....

zapraaszam do mojego fbl TU
i do fbl, ktory wsporprowadze -> TU 

Milego wieczoru zycze :*

a ja uciekam poczytac sobie informacje o parkach, bo w czwartek Borne i konkurs a sie nie uczylam.. 
a no i oczywiscie cieszy mnie fakt, ze nie mam jutro jednego polskiego, bo testy z ea piszemy :3

DOBRANOC <3




Kochaaane sloneczko z piatku ! <33333

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia