sobota

sobota, 25 maja 2013

Więc tak dziś soobota ! W końcu się wyspałam, bo od czwartku nie mogłam się wyspać.. To dzisiaj postałam sobie do 11;30 <3 W czwartek poszłam spać ok 1:30, bo wkuwałam informacje na konkurs w Bornym. Na którym zajęłam 6 miejsce ;) Olaa była 2, Kala trzecia, a Jula 7 :) Zdjęcia robiła pani Agnieszka, wiec może kiedyś tam cos dodam XD 
Wczorajszy piątek zaczął się fatalnie.... Jak najmniej takich poranków w życiu, prooszę ! Zaczęło się od małej ustreki telefonu z samego rana, wrr.. później 'takie tam' akcje w szkole.. ;xxxx Na szczęście później się poukładało troszkę :) Po lekcjach z Magdą, wieczór chwilę z Emilą i Olą <3
Wczoraj byłam też na małych zakupach :) buciki *.* 



a baletki kupiłam w środę, żeby jakos wyglądać na konkursie *.*

jakoś zdj z telefonu przeraża :((
_________________________________________

Dziś? Wolne od brata ! :3 
Za niecałą godzinę ruszamy na feestyn z Magdą ! <3
i później możliwe, że z Olą ! <3
Oby pogoda sie troszkę poprawiła, bo jest straszna :(

MIŁEJ SOBOTY ! ♥

6 komentarzy:

  1. super butki ładne są te pierwsze :)
    zapraszam na konkurs :P
    http://allofthegalaxies.blogspot.de/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty :) szczególnie te pierwsze :D
    zapraszam do siebie-> http://nessvanq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 buty są śliczne ; )

    ---
    Może obserwacja za obserwacje?
    http://wymownemilczeniee.blogspot.com/
    Jeśli tak to odpisz u mnie ; ) a jeśli nie to sorry ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie podobają ;)
      ja już obserwuję :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia