MAY

środa, 1 maja 2013


Maaj ! :3
Lubię ten miesiąc, chyba przez taką pogodę jaka panuje teraz.
Oby takie słoneeeczko było jak najdłużej ! <3 
Byłam u babci trochę, ale pogoda była taka piękna, że nie mogłam siedzieć w domku, tylko wyszłam na baalkon i porobiłam sobie kilka zdjęć.. Jakościowo są strasznie, no bo mój telefon zrobi straszne zdj -.- ale jak lekko poprzerabiałam, to jakoś mam nadzieję, że da się oglądać ;) 





Taa ja mądra robiłam zdj pod słońce, więc są straszne.. moje miny też... ;x
Moje ulubione to chyba 4 :3

Jeszcze w moich obecnych dłuugich włoskach, bo jutro mam zamiar je obciąć, a jak nie jutro to zostaje sobota, tylko że kiedy w sobotę(?!) jak mam ją całą zaplanowaną.. Jutro muszę gdzieś iść.. Tylko nie tam gdzie wczoraj, bo myślałam, że szlak mnie trafi..

Zaraz muszę się troszkę ogarnąć i na majowe, a późnieeej z Olą coś <3

Miłeego dnia ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia