Zuuuza dziękuję !! ; *

czwartek, 4 kwietnia 2013

Na wstępie chciałabym podziękować Zuzi za zmiany na blogu ; *
Baaaardzo mi się podoba ten wygląd <3
* * *
Dziś? Byłam u lekarza i mam sobie zapalenie krtani - cudownie -.-  Mówić nie mogę, ale do szkoły oczywiście chodzę :) 
Skończyłam po 6, ale zostałam na 2 godz. kółka i było bardzo miło ;) 
Pierwsze dwa wf'y, a raczej to jeden, bo na drugim byłam u lekarza, nudno ale zleciał jakoś.. później wolna iż nie było fizyki, bo pan był na testach, które pisał mój kochany braciszek *.* a na tej wolnej trochę pogadałam chwilkę z Bartkiem i dziewczynami, co mają Niemców w domu i wtedy jeden Niemiec strasznie mnie obczajał, hahah :D no ale nic, później miałam przez to jedną akcje z dziewczynami z kl, co miła jak zwykle nie jest -.- angielski i polski jakoś zleciały, a później geografia i pk... cudowna pk, którą zrypałam na pewno -.- ale za to z testów dostałam 5 :D i później przerwa przy szafkach z Olą, Kasią, Kacprem, Bartkiem i Niemcami, którzy mają swój świat O.O i taka beka wtedy była, że mimo mojego piszczącego, zanikającego głosu i bólu gardła było cudownie bo z całą ekipą <33 
Juuutro miły piątek, tylko 3 w miarę normalne lekcje!Religia, Polski i Godzina i testy z matmy, więc luzy :D i jeszcze do tego na 8:20 ajj ;3 Geniuusze ♥
* * *
A teraz ? Teraz lecę zrobić powtórzenie z polaka i poczytać wzory z matmy (??), ale jeszcze wcześniej wziąć syrop, które mi przepisano dzisiaj.. nie lubię syropów :(

i mam jeszcze jeden ale nazwy nie pamiętam, i jego zdj później dodam 

MIŁEGO DNIA ! ♥

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia