....

wtorek, 2 kwietnia 2013

Koniec wolnego?? Nieeeeee..! Czy to sen? Też nie :(
W sumie mimo tej choroby to wszystko było okej, nawet ta choroba, bo leżąc w łóżku całą sobotę i niedzielę wypoczęłam sobie :) i odpoczęłam od tego ciągłego gadania, tak to było mi baardzo potrzebne, bo strasznie mnie męczy kilka rzeczy w tej szkole.. Ale mimo tego, rozważam zostanie u nas w LO.. przeszperałam dziś internet na stronach kilku szkół, ale nigdzie nie znalazłam nic z chemią i matmą w jednym profilu :// znaczy się był jeden w księżnej, ale fizyka w tym jeszcze.. i to od 1 kl, a chemia jakaś techniczna czy coś dopiero od 2 :< no ale dobra, dzisiejsza notka nie miała być o szkole, tylko o kończącym się prawie tygodniowym wylegiwaniu się w domku, głównie w łóżku :) Na szczęście jutro nie ma takich najgorszych lekcji, tylkooo strasznie dużo ich, bo aż 8 :( Ale na szczęście zaczynamy jednym z moich ulubionych przedmiotów, czyli chemią ^^ to nic, że kartkóweczką, no bo piąteczka się przyda z powtórzeń z tamtego roku, a tym bardziej że 1,5 tyg. konkurs w Koszalinie.. O kurde 2 tygodnie?? Niedawno był miesiąc :O Jak ten czas szybko leci.. muszę ogarnąć tematy z tego roku co bd po testach i poprzypominać sobie kwasy, zasady i sole. Ale dam radę ! :) No chociaż nie wiem, bo w przyszłym tyg. a 3 konkursy :O w tym z polskiego, taak też się dziwie, ale czasem trzeba poszaleć w naszej szkole takimi rzeczami XD Tak dużo rzeczy a tak mało czasu, no niestety :(
* * * 
Mój plan na jutro ? 
Szkoła od 7;30 do 15, później obiad (może?), geografia, bo w czw. praca klasowa, a jeszcze w czwartek korki, a ja nie mam większości rzeczy nawet zrobionych ;/ a jeszcze napisać notki z życia sql dla pana R. i podesłać to komuś do sprawdzenia.. jej, a gdzie chwila czasu dla siebie?? dobrze, że o 8. i 21. już napisałam prawie, tylko muszę to podesłać komuś, ale to w sql może zagadam do kogoś, może do ... (?) aa i przypomniało mi się, że jeszcze lektura na polski, której nie ma w bibliotece *okokkok*  ogarnąć to wszystko, przetrwać kwiecień a później to już z górki :3 bo po testach miejmy nadzieję, że trochę nam odpuszczą nauczyciele..
* * * 
A teraz żegnam, życzę miłego, późnego wieczoru, czyli dobrej nocy.
DOBRANOC! ;* 
Jutro Zuza poprawi wygląd na blogu ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia