Weekend

niedziela, 7 kwietnia 2013

Jeej, piękne słońce za oknem było wczoraj ! <3 Chociaż dzień spędziłam cały dzień w domu, żeby troszkę wyzdrowieć, ale słońce za oknem połączone z muzyką na full i otwartym oknem dało mi cudownego, pozytywnego kopa na cały dzień <3 Taki pozytywny humor wczoraj miałam, że nawet z biologii sama z siebie zaczęłam uczyć na prace klasową :O i skończyłam w końcu czytać "Świat do góry nogami" świetna książka ! "Doba ma za dużo godzin na rozmyślania, a za mało na to, bym mogła zorganizować nam jako tako życie." Mój ulubiony cytat ! ♥
A dziś? Dziś też świeci słoońce :3 Też puściłabym sobie muzykę na full, ale rodzice ;//
Za to wstawię wam kilka piosenek, które są świetne na mój obecny humor ! :3


Zdjęcia słońca i różnych wiosennych/ letnich aspektów, które świetnie poprawiają mi humor :D


Maj 2012 

fot. Julka

fot. Julka

Moja mina na tym zdj jest straszna, ale te mlecze *.*

Wakacje 2012 :D

Maj 2012 :D

Wrzesień 2011r (?)


Zdjęcie, z które było zrobione dnia, z którym mam świetne wspomnienia!
Wycieczka do Wolińskiego P.N.
Listopad 2012 ♥


Wakacje 2012 :3

Wakacje 2012 :3

Wieczorne siedzenia w wakacje na mieście? Lubię to :3


MIŁEJ NIEDZIELI ! ; *


2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia