UWIELBIAM!

niedziela, 28 kwietnia 2013

Tak, uwielbiam całe ostatnie 2 dni nie licząc dzisiaj oczywiście :) PIĄTEK I SOBOTA jak najbardziej na TAK ! <3 Piąteczek u Oli na ognisku z chłopakami :D :* Bardzo miło i przyjemnie, niestety deszcz zakończył ognisko wcześniej :/ Ale było bardzo miło ! <3 Przyszłam padnięta i od razu poszłam spać, bo w sobotę z rana wpadała Magda ;* I poszłyśmy sobie na baardzo fajny spacerek, że nogi to nam w dupę wchodziły :D Takie tam ok. 15 km przeszlyśmy w taką pogodę, oo hardkory :3 i takie tam spotkanie pewnych osób zawsze spoko, później takie sms'y także bardzo miło (a raczej dziwnie?!) wczoraj wieczorem jeszcze u Oli troszkę czasu spędziłam też było baaardzo miło ! :*** <3
Taak ! To były cudowne dni ! ♥♥
A dziś? W sumie to od pt/sob choruję, ale dzis to mnie bardziej wzięło, niestety..  Ale dam radę, elo ! :)

DOBRANOC ;* 

Zdjęcie mojego rysunku dla Oli <3 :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia