Testy, testy i.... 2/3 za nami ;)

środa, 24 kwietnia 2013

Wczorajsza historia + wos oraz polski  pisałam przy samej komisji, przy stoliku 77, przed Olą <3
"Dwie siódemki na pewno będą szczęśliwe" - jednak nie do końca, bo wynik z historii sprawdzony z odp z edulandii mnie nie cieszy ;/ (62-68%)  polski w miarę okej, (75 albo 80% mnie cieszy) zobaczymy jak charakterystyka jeszcze do tego dojdzie ;)
Dziś? stolik 43 bardzo szczęśliwy ! <3
"Zostały same szczęśliwe numerki, Dominika " ;))))))))))))))
Tak, dzisiaj te słowa jednego z nauczycieli się sprawdziły, fajnie, że akurat tego kogoś ;)
Przyrodnicze 86%
Matematyka z zamkniętych 85 bądź 90%, więc JESTEM NA TAK :D
Zobaczymy jak jutro angielski.. Oby w miarę okej, ale po dziś jestem dobrze nastawiona ;) Ciekawe kto będzie w komisji w klasach, gdzie ja będę pisać podstawę a później rozszerzony angl.. Zobaczymy.. Fajnie, że piszę z Olcią w jednej klasie oba testy <3 

MIŁEGO DNIA ! :*

arrr.. coraz bliżej piąteczek <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia