Święta, święta i po świętach..

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Tak, właśnie.. Od soboty, czyli przez całe święta sobie choruję, jakże to cudowne uczucie -.- W sobotę leżałam praktycznie cały dzień w łóżku, może godzinę w ciągu całego dnia spędziłam poza nim.. Wczoraj trochę lepiej, po moich nocnych koszmarach nie mogłam leżeć w łóżku aż tyle czasu.. Dziś? Dziś lepiej, chociaż miałam dziwne sny, ale w tym jeden niczego sobie ;) a drugi co pamiętam był taki, że mieliśmy skrócone lekcję w piątek przed jakimś dłuższym wolnym w szkole, bo ktoś zmarł, ale to dziwne jakieś było i wgl, szkoda pisać xd Jak to tata powiedział: "Z gorączką zawsze ma się dziwne sny" - praawda! ;) Na szczęście leki trochę pomagają i czuję się lepiej!! Mama chce mnie wysłać jutro do lekarza ale zobaczymy czy pójdę, nie lubię lekarzy. Chciałabym być zdrowa, no ale.. nie chce mi się z domu wychodzić i chyba zostanę w łóżku jeszcze :) a w śroodę szkoła... nie chce mi się.. ale z drugiej strony zobaaczę moje morki koochane <3
a teraz was żegnam i uciekam pod kołderkę z gorącą herbatką i gg ;)
DOBRANOC! ; *

Piosenka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia