Dziś? zmiaany :(

środa, 3 kwietnia 2013

Mój plan na dziś nieco się zmienił, na szczęście na plus, bo wróciłam do domu dwie godziny wcześniej, bo nie było religii no i angl do testów ;) a jeszcze okazało się, że 2 pierwszych lekcji moglibyśmy też nie mieć, bo nie było p. B i p.T no ale cóż, mieliśmy zastępstwo z chemii z panią Agnieszką, zrobiłam temat i czytałam sobie troszkę na konkurs, więc taką lekcje mogłam mieć ;) później polski i jedna akcja mhm nie ma jak to bardzo miły?szczery?taki inny/dziwny uśmiech od pewnej osoby ;> następnie luźny niemiecki i opowiastki o Niemcach, wymianach i wg.I później dłuuga przerwa. Uwielbiany mój moment w środy, bo wtedy spędzam 20 minut z najlepszymi <3 tym razem było tak, ale do czasu aż.. straciłam głos.. gadałam, gadałam, zaczęłam sie śmiać i... zaczęłam skrzeczeć i piszczeć, bo nic nie mogłam mówić :< i oczywiście Olcia, Bartek, Kasia, Kapi i oczywiście ja w śmiech, no ale jak po dzwonku poszłam na matematykę to już tak miło z moją kochaną klasa nie było.. na szczęście pan B. był bardzo wyrozumiały i nie męczył mojego głosu, a nawet ogarniał moją 'kochaną' klasę, żeby sie uspokoiła, jak gadali i śmiali sie -.- i późnej wf , dałam radę, taa. Przetrwałam z moim głosem :) 
* * * 
19;05 - a więc czas zabrać się za geo..
* * * 
tak właśnie teraz wyglądam, z deka nie ogar, ale cóż, dodałam zdjęcie, bo dawno nie dawałam żadnego ;)

2 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę zmobilizować się do nauki ://

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi to akurat też za bardzo nie wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia