sobota cd.

sobota, 13 kwietnia 2013

Bardzo fajne spędziłam sobie prawie 4 godzinki na hali ;3
Oczywiście pośmiałam się z chłopakami na początku strasznie i pod koniec też pogadałam sobie z mistrzem Barwic '98 ;) Skoczę 155 cm i skończę, bo noga.. Skończyło się na prawie udanych próbach pobicia życiówki (175 cm), co skutkuje bólem naciągniętej nogi.. Pisząc później z Olą stwierdziłam, że trzymam się z samymi kalekami :3 Bo ona też sobie coś z nogą zrobiła ;/ Ale kochanymi kalekami ! <3 Później troszkę w domu leniąc się przed TV, bo byłam zmęczona, bo wstałam dzięki tacie o 7;30.. Bo na żarty mu się wzięło ;/ no ale nic, przynajmniej byłam ogarnięta czasowo w miarę :) Fajnie jest być obserwowanym przez pewne osoby na hali, gdy się tylko pojawiałam na dole, okeej ;-).  "Ona Cię kocha" - Zuza. hahahahahah XD myślałam, że jebnę tam jak to usłyszałam XD 
dobra koniec, bo bd śmiać się zaraz do kompa jak głupia..
Byłam też u babci i ciotki z tatą jakieś 2 godz. troszkę się ponudziłam tam bez zasięgu, ale dałam radę ;) Pod koniec ciekawy temat z Łukaszem był :D 
Teraz troszkę zamulam przed kompem, i zdaję krótką relację Patrycji z zawodów ;* i pompa jeest :D Poprawiam sobie humor, żeby nie zamulać ;)

TO GOŚCI W SŁUCHAWKACH ->  http://www.youtube.com/watch?v=JIEukOqW-Yg
i TO ->  http://www8.zippyshare.com/v/53920561/file.html
i oczywiście TO ->  http://www.youtube.com/watch?v=tlY1kjCQLBs
+ piosenki które były już na tym blogu :)
i tak w kółko replay <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia