dobrze, że już piątek..

piątek, 12 kwietnia 2013

Dzięki Bogu już PIĄTEK! ♥
Konkurs z chemii w II LO w Koszalinie był truudny.. i słabo go napisałam ;/ przynajmniej dla mnie słabo.. na kilku zamkniętych popoprawiałam z dobrego na złe, albo zaznaczyłam złą odpowiedź a typowałam dobrą lub tą co zaznaczyłam.. FUCK :( Ale pani powiedziała, że nawet 1/3 liczby pkt. to dobrze, bo my szliśmy z marszu i wg.... więc chyba powinnam być zadowolona, bo w necie ogarniałam odpowiedzi.. więc zobaczymy ile punktów będzie po sprawdzeniu przez 'jury'..  Przyjechałam padnięta po tym konkursie, chciałam spać, ale przyszedł kolega do kochanego braciszka i nie mogłam zasnąć ;/
- - - - - 
Mama jest na zebraniach. Aktualnie u brata, bo u mnie było wcześniej ;) ocenki nie są najgorsze chyba ogólnie więc będzie dobrze ;)
Zaraz chyba idę z Olcią gdzieś. Może do niej ? Albo na spacer, bo już nie pada, a przynajmniej nie tak jak lało jak wracaliśmy z Koszalina. 

14 dni Kochani ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia