11 dni...

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

ALEXANDRA WIĘCEJ Z TOBĄ NIE BIEGAM TAK JAK DZISIAJ !! 
myślałam, że umrę przez te 6 km ;(
Nie miałam sił, byłam padnięta.. Tyle km na pierwszy raz? ojj nie za dużo.. Jutro nie wiem, czy bd mogła chodzić, zobaczymy.. 
- - - 
Poza tym to dzień miałam, yy.. perfekcyjny? Czemu nie ;3 W szkole luźno, dyżurek z Klaudią a później z innymi, m.in. Kacprem i Bartkiem ;) taaa, szopa była na 8 lekcji, yhym ahahaha xddd :3 Konkurs z matmy tylko trudny był, ale cóż..
"Byłbym idiotą gdybym chciał wszystko na perfekt" - DKA 
Jutro tylko 2 polskie, ajj :D  i 2 matmy :3 dawno nie byłam na żadnej ;) bo coś wypadało ;) Trzeba się przemęczyć tylko to jutro, bo środa będzie bardzo luźna ! <3 a później jakoś zleci czw i pt :)
- - -
żegnam, pozdrawiam i życzę dobrej nocy ! ;*

 26.04.2013 ? Szybciej !!!

to był dobry dzień ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia