wczorajsza notka..

czwartek, 28 marca 2013

Czeeeść. Jak dobrze, że już dłuugi weekend! Czekałam na niego strasznie! :3 Ale jest jeden straszny minus tego.. Nie będę widziała się z niektórymi mordkami :( a to mnie smuci strasznie.. ale tydzień będzie TRZEBA wytrzymać, wytrzymywałam dłużej przecież...
No ale do rzeczy, chciałam tu się pożalić na wczorajszy dzień, który był straszny przez moje 'kochane' koleżanki.. Wiem, że tego nie przeczytają, ale i tak je pozdrowię środkowym palcem, a z resztą,
 POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAŁSZYWE MORDY ŚRODKOWYM PALCEM!!
zdjęcie jest straszne, ale pasuje do tej notki..

Co w szkole? Poprawiłam angielski.. ale tylko na 3. Za tydzień próbuję jeszcze raz może uda się na te 4, a najlepiej było by na 5.


notka pisana wczoraj wieczorem, ale zabrali mi prąd i nie dodało jej :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia