poniedziałek, 25 marca 2013

Coś czuję, że na tym blogu będę strasznie narzekać i żalić się... 

Jeszcze tylko jutro, środa i woolne :3
jej, wymęczył mnie dzisiejszy dzień strasznie.. Pochwalę się tu, że dostałam 5 z niemieckiego za kartkówkę :D  Jutro na pewno będzie gorzej, chociaż 2 pierwsze lekcje będą w porządku, bo angielski się przeżyję jakoś, a później geografia - gdzie mnie nie będzie  bo będę chodziła po klasach i ogłaszała wyniki z konkursu o naszej gminie, więc to będzie lajcik ;) Gorzej będzie później, na początek 2 godziny polskiego, nie lubię polskiego, tak samo jak nie lubię kilku osób.. później fizyką to okej, kolejne 2 polskie, niby mamy jakieś testy na dwóch godzinach pisać, ale zobaczymy co to będzie bo większość klasy ma zamiar iść na spotkanie z technikum leśniczym, bo jutro przyjeżdżają zachęcać nas do chodzenia do nich do sql ;) czyli razem 4 polskie?! wrr -.-  Jeżeli tak będzie, to mam nadzieję, że dam radę! MUSZĘ. Na szczęście przerwy z czubkami Kochanymi <3
a teraz uciekam ogarnąć lekcję, i nauczyć się na poprawę spr z anglika, bo w piątek 1 dostałam ;//

Skrillex - Summit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia