a dziś ?

czwartek, 28 marca 2013

Dziś obudziłam się kilka minut przed 8 co jest jak na mnie strasznie wcześnie podczas wolnego.. i leżałam ponad godzinę, bo nie miałam sił podnieść się z łóżka. Trzeba trochę poleniuchować póki jeszcze można, heh ^^
Mam strasznie przemęczone oczy, możliwe, że mam zapalenie spojówek -.- Wysłałam tatę do apteki, to kupił mi takie krople dziwne, że idź stąd i nie wracaj, więcej go po nic nie bd wysyłać..bo zawsze kupuje nie to co trzeba.. Kupił HOMEOPTIC, stosował ktoś? Pomogły?? mam nadzieję, że mi pomogą..

Tworzę notkę na fbl z opisami, którego prowadzę razem z Natalia i Klaudią ;) Ten blog to: www.photoblog.pl/darmowee
a tutaj jest nasz fanpage: KLIK
WCHODŹCIE W TE 2 LINKI, PROSZĘ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia